صادقی بروجردی, سعید, منصوری, حسین, بگمرادی, جواد. (1402). تاثیر آگاهی از برند و آگاهی از مد بر تبلیغات دهان به دهان در خرید پوشاک ورزشی در بین دانشجویان تربیت بدنی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 10(3), -. doi: 10.30473/jsm.2021.56429.1486
سعید صادقی بروجردی; حسین منصوری; جواد بگمرادی. "تاثیر آگاهی از برند و آگاهی از مد بر تبلیغات دهان به دهان در خرید پوشاک ورزشی در بین دانشجویان تربیت بدنی". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 10, 3, 1402, -. doi: 10.30473/jsm.2021.56429.1486
صادقی بروجردی, سعید, منصوری, حسین, بگمرادی, جواد. (1402). 'تاثیر آگاهی از برند و آگاهی از مد بر تبلیغات دهان به دهان در خرید پوشاک ورزشی در بین دانشجویان تربیت بدنی', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 10(3), pp. -. doi: 10.30473/jsm.2021.56429.1486
صادقی بروجردی, سعید, منصوری, حسین, بگمرادی, جواد. تاثیر آگاهی از برند و آگاهی از مد بر تبلیغات دهان به دهان در خرید پوشاک ورزشی در بین دانشجویان تربیت بدنی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1402; 10(3): -. doi: 10.30473/jsm.2021.56429.1486


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب