صادقی بروجردی, سعید, منصوری, حسین, بگمرادی, جواد. (1402). تأثیر آگاهی از برند و آگاهی از مد بر تبلیغات دهان‌به‌دهان در خرید پوشاک ورزشی در بین دانشجویان تربیت‌بدنی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 10(3), 32-45. doi: 10.30473/jsm.2021.56429.1486
سعید صادقی بروجردی; حسین منصوری; جواد بگمرادی. "تأثیر آگاهی از برند و آگاهی از مد بر تبلیغات دهان‌به‌دهان در خرید پوشاک ورزشی در بین دانشجویان تربیت‌بدنی". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 10, 3, 1402, 32-45. doi: 10.30473/jsm.2021.56429.1486
صادقی بروجردی, سعید, منصوری, حسین, بگمرادی, جواد. (1402). 'تأثیر آگاهی از برند و آگاهی از مد بر تبلیغات دهان‌به‌دهان در خرید پوشاک ورزشی در بین دانشجویان تربیت‌بدنی', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 10(3), pp. 32-45. doi: 10.30473/jsm.2021.56429.1486
صادقی بروجردی, سعید, منصوری, حسین, بگمرادی, جواد. تأثیر آگاهی از برند و آگاهی از مد بر تبلیغات دهان‌به‌دهان در خرید پوشاک ورزشی در بین دانشجویان تربیت‌بدنی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1402; 10(3): 32-45. doi: 10.30473/jsm.2021.56429.1486


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب