عبدوی, فاطمه, پاشایی, سجاد, غفاری, میترا. (1400). نقش واسطه‌ای قدردانی مشتریان ورزشی در تأثیر مولفه‌های بازاریابی ارتباطی در ورزش بر وفاداری. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 9(1), 103-115. doi: 10.30473/jsm.2020.52030.1396
فاطمه عبدوی; سجاد پاشایی; میترا غفاری. "نقش واسطه‌ای قدردانی مشتریان ورزشی در تأثیر مولفه‌های بازاریابی ارتباطی در ورزش بر وفاداری". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 9, 1, 1400, 103-115. doi: 10.30473/jsm.2020.52030.1396
عبدوی, فاطمه, پاشایی, سجاد, غفاری, میترا. (1400). 'نقش واسطه‌ای قدردانی مشتریان ورزشی در تأثیر مولفه‌های بازاریابی ارتباطی در ورزش بر وفاداری', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 9(1), pp. 103-115. doi: 10.30473/jsm.2020.52030.1396
عبدوی, فاطمه, پاشایی, سجاد, غفاری, میترا. نقش واسطه‌ای قدردانی مشتریان ورزشی در تأثیر مولفه‌های بازاریابی ارتباطی در ورزش بر وفاداری. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1400; 9(1): 103-115. doi: 10.30473/jsm.2020.52030.1396


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب