پورکیانی, محمد, برومند, محمدرضا, افروزه, علی, افروزه, محمد صادق. (1400). تاثیر خلق تجربه از طریق محرک‌های حسی در باشگاه‌های بدن‌سازی بر ارزش درک شده، قدرت برند و تبلیغات دهان به دهان مشتریان. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 10(2), 23-34. doi: 10.30473/arsm.2021.8178
محمد پورکیانی; محمدرضا برومند; علی افروزه; محمد صادق افروزه. "تاثیر خلق تجربه از طریق محرک‌های حسی در باشگاه‌های بدن‌سازی بر ارزش درک شده، قدرت برند و تبلیغات دهان به دهان مشتریان". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 10, 2, 1400, 23-34. doi: 10.30473/arsm.2021.8178
پورکیانی, محمد, برومند, محمدرضا, افروزه, علی, افروزه, محمد صادق. (1400). 'تاثیر خلق تجربه از طریق محرک‌های حسی در باشگاه‌های بدن‌سازی بر ارزش درک شده، قدرت برند و تبلیغات دهان به دهان مشتریان', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 10(2), pp. 23-34. doi: 10.30473/arsm.2021.8178
پورکیانی, محمد, برومند, محمدرضا, افروزه, علی, افروزه, محمد صادق. تاثیر خلق تجربه از طریق محرک‌های حسی در باشگاه‌های بدن‌سازی بر ارزش درک شده، قدرت برند و تبلیغات دهان به دهان مشتریان. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1400; 10(2): 23-34. doi: 10.30473/arsm.2021.8178


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب