میرکی, محمود, یکتایار, مظفر, اسماعیلی, نرگس. (1400). اولویت‌بندی شاخص‌ها و ابزارهای ارتباطات یکپارچه بازاریابی در صنعت پوشاک و تجهیزات ورزشی ایران بر اساس مدل سلسله مراتب اثر. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 9(2), 82-95. doi: 10.30473/jsm.2021.57542.1505
محمود میرکی; مظفر یکتایار; نرگس اسماعیلی. "اولویت‌بندی شاخص‌ها و ابزارهای ارتباطات یکپارچه بازاریابی در صنعت پوشاک و تجهیزات ورزشی ایران بر اساس مدل سلسله مراتب اثر". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 9, 2, 1400, 82-95. doi: 10.30473/jsm.2021.57542.1505
میرکی, محمود, یکتایار, مظفر, اسماعیلی, نرگس. (1400). 'اولویت‌بندی شاخص‌ها و ابزارهای ارتباطات یکپارچه بازاریابی در صنعت پوشاک و تجهیزات ورزشی ایران بر اساس مدل سلسله مراتب اثر', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 9(2), pp. 82-95. doi: 10.30473/jsm.2021.57542.1505
میرکی, محمود, یکتایار, مظفر, اسماعیلی, نرگس. اولویت‌بندی شاخص‌ها و ابزارهای ارتباطات یکپارچه بازاریابی در صنعت پوشاک و تجهیزات ورزشی ایران بر اساس مدل سلسله مراتب اثر. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1400; 9(2): 82-95. doi: 10.30473/jsm.2021.57542.1505


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب