. (1401). An Integration of Sheltered and Reciprocal Principles: A Metacognitive Approach to EFL Learners’ Writing Proficiency and Self-Efficacy. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, (), -. doi: 10.30473/idej.2022.8754
. "An Integration of Sheltered and Reciprocal Principles: A Metacognitive Approach to EFL Learners’ Writing Proficiency and Self-Efficacy". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, , , 1401, -. doi: 10.30473/idej.2022.8754
. (1401). 'An Integration of Sheltered and Reciprocal Principles: A Metacognitive Approach to EFL Learners’ Writing Proficiency and Self-Efficacy', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, (), pp. -. doi: 10.30473/idej.2022.8754
. An Integration of Sheltered and Reciprocal Principles: A Metacognitive Approach to EFL Learners’ Writing Proficiency and Self-Efficacy. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1401; (): -. doi: 10.30473/idej.2022.8754


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب