هوشیار, کمال, یوسفی, زینب, غلامی مــیان سرایی, سمیرا, صدری, مریم. (1393). بررسی رابطه بین ساختار قوانین برندینگ در کالاهای ورزشی و سطح رضایت مشتریان. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1(1), 85-93.
کمال هوشیار; زینب یوسفی; سمیرا غلامی مــیان سرایی; مریم صدری. "بررسی رابطه بین ساختار قوانین برندینگ در کالاهای ورزشی و سطح رضایت مشتریان". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1, 1, 1393, 85-93.
هوشیار, کمال, یوسفی, زینب, غلامی مــیان سرایی, سمیرا, صدری, مریم. (1393). 'بررسی رابطه بین ساختار قوانین برندینگ در کالاهای ورزشی و سطح رضایت مشتریان', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1(1), pp. 85-93.
هوشیار, کمال, یوسفی, زینب, غلامی مــیان سرایی, سمیرا, صدری, مریم. بررسی رابطه بین ساختار قوانین برندینگ در کالاهای ورزشی و سطح رضایت مشتریان. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1393; 1(1): 85-93.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب