Nami, Fatemeh. (1400). Experiencing Collaborative Professional Development in a Blended CALL Teacher Education Course. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 3(2), 111-121. doi: 10.30473/idej.2022.52793.1068
Fatemeh Nami. "Experiencing Collaborative Professional Development in a Blended CALL Teacher Education Course". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 3, 2, 1400, 111-121. doi: 10.30473/idej.2022.52793.1068
Nami, Fatemeh. (1400). 'Experiencing Collaborative Professional Development in a Blended CALL Teacher Education Course', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 3(2), pp. 111-121. doi: 10.30473/idej.2022.52793.1068
Nami, Fatemeh. Experiencing Collaborative Professional Development in a Blended CALL Teacher Education Course. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1400; 3(2): 111-121. doi: 10.30473/idej.2022.52793.1068


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب