رسولی, مهدی, ارمغانی, محسن. (1402). تحلیل بازاریابی کمین در رسانه های فوتبال ایران (مطالعه موردی: جام ملت های آسیا 2019). فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 10(4), -. doi: 10.30473/jsm.2022.61997.1586
مهدی رسولی; محسن ارمغانی. "تحلیل بازاریابی کمین در رسانه های فوتبال ایران (مطالعه موردی: جام ملت های آسیا 2019)". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 10, 4, 1402, -. doi: 10.30473/jsm.2022.61997.1586
رسولی, مهدی, ارمغانی, محسن. (1402). 'تحلیل بازاریابی کمین در رسانه های فوتبال ایران (مطالعه موردی: جام ملت های آسیا 2019)', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 10(4), pp. -. doi: 10.30473/jsm.2022.61997.1586
رسولی, مهدی, ارمغانی, محسن. تحلیل بازاریابی کمین در رسانه های فوتبال ایران (مطالعه موردی: جام ملت های آسیا 2019). فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1402; 10(4): -. doi: 10.30473/jsm.2022.61997.1586


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب