ارمغانی, محسن, رسولی, مهدی. (1402). تحلیل بازاریابی کمین در رسانه‌های فوتبال ایران (مطالعۀ موردی: جام ملت‌های آسیا 2019). فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 10(4), 104-117. doi: 10.30473/jsm.2022.61997.1586
محسن ارمغانی; مهدی رسولی. "تحلیل بازاریابی کمین در رسانه‌های فوتبال ایران (مطالعۀ موردی: جام ملت‌های آسیا 2019)". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 10, 4, 1402, 104-117. doi: 10.30473/jsm.2022.61997.1586
ارمغانی, محسن, رسولی, مهدی. (1402). 'تحلیل بازاریابی کمین در رسانه‌های فوتبال ایران (مطالعۀ موردی: جام ملت‌های آسیا 2019)', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 10(4), pp. 104-117. doi: 10.30473/jsm.2022.61997.1586
ارمغانی, محسن, رسولی, مهدی. تحلیل بازاریابی کمین در رسانه‌های فوتبال ایران (مطالعۀ موردی: جام ملت‌های آسیا 2019). فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1402; 10(4): 104-117. doi: 10.30473/jsm.2022.61997.1586


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب