مصطفائی, علی, سماواتی, میترا. (1402). مدلیابی اختلالات یادگیری غیرکلامی بر اساس مهارت‌های عصب روان‌شناسی و مشکلات یادگیری در دانش‌آموزان دختر ۸ تا ۱۲ سال. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 10(4), 103-112. doi: 10.30473/etl.2023.66603.3927
علی مصطفائی; میترا سماواتی. "مدلیابی اختلالات یادگیری غیرکلامی بر اساس مهارت‌های عصب روان‌شناسی و مشکلات یادگیری در دانش‌آموزان دختر ۸ تا ۱۲ سال". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 10, 4, 1402, 103-112. doi: 10.30473/etl.2023.66603.3927
مصطفائی, علی, سماواتی, میترا. (1402). 'مدلیابی اختلالات یادگیری غیرکلامی بر اساس مهارت‌های عصب روان‌شناسی و مشکلات یادگیری در دانش‌آموزان دختر ۸ تا ۱۲ سال', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 10(4), pp. 103-112. doi: 10.30473/etl.2023.66603.3927
مصطفائی, علی, سماواتی, میترا. مدلیابی اختلالات یادگیری غیرکلامی بر اساس مهارت‌های عصب روان‌شناسی و مشکلات یادگیری در دانش‌آموزان دختر ۸ تا ۱۲ سال. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1402; 10(4): 103-112. doi: 10.30473/etl.2023.66603.3927


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب