مرادی نیکنام, امیر, کشکر, سارا. (1404). تحلیلی بر نقش برخی متغیرهای منتخب انسانی و رسانه‌ای بر سودمندی درک شده از تبلیغات توصیه‌ای الکترونیکی مربیان آنلاین. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, (), -. doi: 10.30473/jsm.2025.73870.1953
امیر مرادی نیکنام; سارا کشکر. "تحلیلی بر نقش برخی متغیرهای منتخب انسانی و رسانه‌ای بر سودمندی درک شده از تبلیغات توصیه‌ای الکترونیکی مربیان آنلاین". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, , , 1404, -. doi: 10.30473/jsm.2025.73870.1953
مرادی نیکنام, امیر, کشکر, سارا. (1404). 'تحلیلی بر نقش برخی متغیرهای منتخب انسانی و رسانه‌ای بر سودمندی درک شده از تبلیغات توصیه‌ای الکترونیکی مربیان آنلاین', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, (), pp. -. doi: 10.30473/jsm.2025.73870.1953
مرادی نیکنام, امیر, کشکر, سارا. تحلیلی بر نقش برخی متغیرهای منتخب انسانی و رسانه‌ای بر سودمندی درک شده از تبلیغات توصیه‌ای الکترونیکی مربیان آنلاین. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1404; (): -. doi: 10.30473/jsm.2025.73870.1953


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب