صفری, امید. (1404). رابطه حمایت سازمانی ادراک شده با بهره‌وری آموزشی با میانجی گری تاب‌آوری روانشناختی در بین معلمان متوسطه دوم. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1(1), -. doi: 10.30473/ns.2025.12412
امید صفری. "رابطه حمایت سازمانی ادراک شده با بهره‌وری آموزشی با میانجی گری تاب‌آوری روانشناختی در بین معلمان متوسطه دوم". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1, 1, 1404, -. doi: 10.30473/ns.2025.12412
صفری, امید. (1404). 'رابطه حمایت سازمانی ادراک شده با بهره‌وری آموزشی با میانجی گری تاب‌آوری روانشناختی در بین معلمان متوسطه دوم', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1(1), pp. -. doi: 10.30473/ns.2025.12412
صفری, امید. رابطه حمایت سازمانی ادراک شده با بهره‌وری آموزشی با میانجی گری تاب‌آوری روانشناختی در بین معلمان متوسطه دوم. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1404; 1(1): -. doi: 10.30473/ns.2025.12412


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب