Alipour, Sima, Maleki MinbashRazgah, Morteza, Feiz, Davood, Zarei, Azim. (1402). Sustainable B2B Branding Through Social Media: An Exploratory Analysis of Iranian Ports. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 11(4), 7-23. doi: 10.30473/ee.2023.66778.2603
Sima Alipour; Morteza Maleki MinbashRazgah; Davood Feiz; Azim Zarei. "Sustainable B2B Branding Through Social Media: An Exploratory Analysis of Iranian Ports". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 11, 4, 1402, 7-23. doi: 10.30473/ee.2023.66778.2603
Alipour, Sima, Maleki MinbashRazgah, Morteza, Feiz, Davood, Zarei, Azim. (1402). 'Sustainable B2B Branding Through Social Media: An Exploratory Analysis of Iranian Ports', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 11(4), pp. 7-23. doi: 10.30473/ee.2023.66778.2603
Alipour, Sima, Maleki MinbashRazgah, Morteza, Feiz, Davood, Zarei, Azim. Sustainable B2B Branding Through Social Media: An Exploratory Analysis of Iranian Ports. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1402; 11(4): 7-23. doi: 10.30473/ee.2023.66778.2603


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب