پرزیوند, ارمان, جابری, اکبر, قهرمان تبریزی, کوروش. (1402). نقش نسبی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی در نگرش به مصرف کالای ورزشی ایرانی با میانجیگری پاسخ مشتری. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, (), -. doi: 10.30473/jsm.2023.67045.1736
ارمان پرزیوند; اکبر جابری; کوروش قهرمان تبریزی. "نقش نسبی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی در نگرش به مصرف کالای ورزشی ایرانی با میانجیگری پاسخ مشتری". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, , , 1402, -. doi: 10.30473/jsm.2023.67045.1736
پرزیوند, ارمان, جابری, اکبر, قهرمان تبریزی, کوروش. (1402). 'نقش نسبی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی در نگرش به مصرف کالای ورزشی ایرانی با میانجیگری پاسخ مشتری', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, (), pp. -. doi: 10.30473/jsm.2023.67045.1736
پرزیوند, ارمان, جابری, اکبر, قهرمان تبریزی, کوروش. نقش نسبی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی در نگرش به مصرف کالای ورزشی ایرانی با میانجیگری پاسخ مشتری. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1402; (): -. doi: 10.30473/jsm.2023.67045.1736


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب