مسیح پور, نرگس, هاشمی, سهیلا, نادری, حبیب الله. (1402). نقش تبیین‌کنندگی باورهای معرفت شناختی و خودتعیین‌گری تحصیلی در پیش‌بینی اهمال‌کاری تحصیلی دانشجویان با میانجی‌گری هیجان‌های تحصیلی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 11(3), 35-48. doi: 10.30473/etl.2024.69240.4090
نرگس مسیح پور; سهیلا هاشمی; حبیب الله نادری. "نقش تبیین‌کنندگی باورهای معرفت شناختی و خودتعیین‌گری تحصیلی در پیش‌بینی اهمال‌کاری تحصیلی دانشجویان با میانجی‌گری هیجان‌های تحصیلی". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 11, 3, 1402, 35-48. doi: 10.30473/etl.2024.69240.4090
مسیح پور, نرگس, هاشمی, سهیلا, نادری, حبیب الله. (1402). 'نقش تبیین‌کنندگی باورهای معرفت شناختی و خودتعیین‌گری تحصیلی در پیش‌بینی اهمال‌کاری تحصیلی دانشجویان با میانجی‌گری هیجان‌های تحصیلی', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 11(3), pp. 35-48. doi: 10.30473/etl.2024.69240.4090
مسیح پور, نرگس, هاشمی, سهیلا, نادری, حبیب الله. نقش تبیین‌کنندگی باورهای معرفت شناختی و خودتعیین‌گری تحصیلی در پیش‌بینی اهمال‌کاری تحصیلی دانشجویان با میانجی‌گری هیجان‌های تحصیلی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1402; 11(3): 35-48. doi: 10.30473/etl.2024.69240.4090


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب