خورسندی, حسن, اسداللهی, احسان, خرازیان, شهریار. (1403). تاثیر شخصیت‌های تبلیغاتی در رسانه‌های اجتماعی‌ بر آگاهی از برندهای ورزشی با هدف ایجاد قصد خرید در مصرف‌کننده. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, (), -. doi: 10.30473/jsm.2024.68725.1783
حسن خورسندی; احسان اسداللهی; شهریار خرازیان. "تاثیر شخصیت‌های تبلیغاتی در رسانه‌های اجتماعی‌ بر آگاهی از برندهای ورزشی با هدف ایجاد قصد خرید در مصرف‌کننده". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, , , 1403, -. doi: 10.30473/jsm.2024.68725.1783
خورسندی, حسن, اسداللهی, احسان, خرازیان, شهریار. (1403). 'تاثیر شخصیت‌های تبلیغاتی در رسانه‌های اجتماعی‌ بر آگاهی از برندهای ورزشی با هدف ایجاد قصد خرید در مصرف‌کننده', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, (), pp. -. doi: 10.30473/jsm.2024.68725.1783
خورسندی, حسن, اسداللهی, احسان, خرازیان, شهریار. تاثیر شخصیت‌های تبلیغاتی در رسانه‌های اجتماعی‌ بر آگاهی از برندهای ورزشی با هدف ایجاد قصد خرید در مصرف‌کننده. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1403; (): -. doi: 10.30473/jsm.2024.68725.1783


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب