کهریزی, نادیا, پیری, محمد, کریمی, جواد. (1403). نقش تبلیغات احساسی محصولات تندرستی در شبکه‌های اجتماعی برجذب ذهنی مصرف‌کنندگان نوجوان و جوان (مطالعه موردی شبکه اجتماعی روبیکا). فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, (), -. doi: 10.30473/jsm.2024.69275.1801
نادیا کهریزی; محمد پیری; جواد کریمی. "نقش تبلیغات احساسی محصولات تندرستی در شبکه‌های اجتماعی برجذب ذهنی مصرف‌کنندگان نوجوان و جوان (مطالعه موردی شبکه اجتماعی روبیکا)". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, , , 1403, -. doi: 10.30473/jsm.2024.69275.1801
کهریزی, نادیا, پیری, محمد, کریمی, جواد. (1403). 'نقش تبلیغات احساسی محصولات تندرستی در شبکه‌های اجتماعی برجذب ذهنی مصرف‌کنندگان نوجوان و جوان (مطالعه موردی شبکه اجتماعی روبیکا)', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, (), pp. -. doi: 10.30473/jsm.2024.69275.1801
کهریزی, نادیا, پیری, محمد, کریمی, جواد. نقش تبلیغات احساسی محصولات تندرستی در شبکه‌های اجتماعی برجذب ذهنی مصرف‌کنندگان نوجوان و جوان (مطالعه موردی شبکه اجتماعی روبیکا). فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1403; (): -. doi: 10.30473/jsm.2024.69275.1801


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب