میریوسفی, سیدجلیل, نژادسجادی, سید احمد, زارکویی پور, یاسر. (1403). بررسی نقش عوامل فرهنگی- اجتماعی بر بازاریابی تجربی و قصد خرید ورزشکاران. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 13(3), 65-80. doi: 10.30473/arsm.2024.68463.3783
سیدجلیل میریوسفی; سید احمد نژادسجادی; یاسر زارکویی پور. "بررسی نقش عوامل فرهنگی- اجتماعی بر بازاریابی تجربی و قصد خرید ورزشکاران". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 13, 3, 1403, 65-80. doi: 10.30473/arsm.2024.68463.3783
میریوسفی, سیدجلیل, نژادسجادی, سید احمد, زارکویی پور, یاسر. (1403). 'بررسی نقش عوامل فرهنگی- اجتماعی بر بازاریابی تجربی و قصد خرید ورزشکاران', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 13(3), pp. 65-80. doi: 10.30473/arsm.2024.68463.3783
میریوسفی, سیدجلیل, نژادسجادی, سید احمد, زارکویی پور, یاسر. بررسی نقش عوامل فرهنگی- اجتماعی بر بازاریابی تجربی و قصد خرید ورزشکاران. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1403; 13(3): 65-80. doi: 10.30473/arsm.2024.68463.3783


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب