فریدنیا, حسین, قربانی, محمد حسین. (1403). طراحی الگوی توسعه ارزش ویژه برند کسب‌وکارهای ورزشی از طریق بازی‌وارسازی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 13(3), 49-64. doi: 10.30473/arsm.2024.66649.3740
حسین فریدنیا; محمد حسین قربانی. "طراحی الگوی توسعه ارزش ویژه برند کسب‌وکارهای ورزشی از طریق بازی‌وارسازی". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 13, 3, 1403, 49-64. doi: 10.30473/arsm.2024.66649.3740
فریدنیا, حسین, قربانی, محمد حسین. (1403). 'طراحی الگوی توسعه ارزش ویژه برند کسب‌وکارهای ورزشی از طریق بازی‌وارسازی', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 13(3), pp. 49-64. doi: 10.30473/arsm.2024.66649.3740
فریدنیا, حسین, قربانی, محمد حسین. طراحی الگوی توسعه ارزش ویژه برند کسب‌وکارهای ورزشی از طریق بازی‌وارسازی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1403; 13(3): 49-64. doi: 10.30473/arsm.2024.66649.3740


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب