بای, ناصر, آروند, سهیل. (1402). اثر بدرفتاری مشتریان بر رفتارهای کمک کننده کارکنان باشگاه‌های ورزشی: نقش میانجی خودکارآمدی شغلی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 2(4), 53-64. doi: 10.30473/jpsy.2024.71892.1069
ناصر بای; سهیل آروند. "اثر بدرفتاری مشتریان بر رفتارهای کمک کننده کارکنان باشگاه‌های ورزشی: نقش میانجی خودکارآمدی شغلی". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 2, 4, 1402, 53-64. doi: 10.30473/jpsy.2024.71892.1069
بای, ناصر, آروند, سهیل. (1402). 'اثر بدرفتاری مشتریان بر رفتارهای کمک کننده کارکنان باشگاه‌های ورزشی: نقش میانجی خودکارآمدی شغلی', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 2(4), pp. 53-64. doi: 10.30473/jpsy.2024.71892.1069
بای, ناصر, آروند, سهیل. اثر بدرفتاری مشتریان بر رفتارهای کمک کننده کارکنان باشگاه‌های ورزشی: نقش میانجی خودکارآمدی شغلی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1402; 2(4): 53-64. doi: 10.30473/jpsy.2024.71892.1069


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب