نوروزی همایون, محمدرضا, حاتمی نژاد, محمد, صدری دمیرچی, اسماعیل, صادقی, مسعود. (1403). مقایسه اثربخشی آموزش تنظیم هیجان و مداخله تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای بر بهبود کارکردهای اجرایی (توجه، انعطاف‌پذیری شناختی، بازداری پاسخ، کنترل هیجان) و تکانشگری در دانش‌آموزان پسر دارای اختلال نقص توجه و بیش فعالی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 10(37), -. doi: 10.30473/clpsy.2024.71022.1742
محمدرضا نوروزی همایون; محمد حاتمی نژاد; اسماعیل صدری دمیرچی; مسعود صادقی. "مقایسه اثربخشی آموزش تنظیم هیجان و مداخله تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای بر بهبود کارکردهای اجرایی (توجه، انعطاف‌پذیری شناختی، بازداری پاسخ، کنترل هیجان) و تکانشگری در دانش‌آموزان پسر دارای اختلال نقص توجه و بیش فعالی". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 10, 37, 1403, -. doi: 10.30473/clpsy.2024.71022.1742
نوروزی همایون, محمدرضا, حاتمی نژاد, محمد, صدری دمیرچی, اسماعیل, صادقی, مسعود. (1403). 'مقایسه اثربخشی آموزش تنظیم هیجان و مداخله تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای بر بهبود کارکردهای اجرایی (توجه، انعطاف‌پذیری شناختی، بازداری پاسخ، کنترل هیجان) و تکانشگری در دانش‌آموزان پسر دارای اختلال نقص توجه و بیش فعالی', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 10(37), pp. -. doi: 10.30473/clpsy.2024.71022.1742
نوروزی همایون, محمدرضا, حاتمی نژاد, محمد, صدری دمیرچی, اسماعیل, صادقی, مسعود. مقایسه اثربخشی آموزش تنظیم هیجان و مداخله تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای بر بهبود کارکردهای اجرایی (توجه، انعطاف‌پذیری شناختی، بازداری پاسخ، کنترل هیجان) و تکانشگری در دانش‌آموزان پسر دارای اختلال نقص توجه و بیش فعالی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1403; 10(37): -. doi: 10.30473/clpsy.2024.71022.1742


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب