رضائی نیا, یاسمن, بشیری, مهدی, قربان زاده, بهروز, امینی, شیدا. (1403). عوامل مؤثر بر توسعه‌ی برند شخصی ورزشکاران از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, (), -. doi: 10.30473/jsm.2025.72815.1917
یاسمن رضائی نیا; مهدی بشیری; بهروز قربان زاده; شیدا امینی. "عوامل مؤثر بر توسعه‌ی برند شخصی ورزشکاران از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, , , 1403, -. doi: 10.30473/jsm.2025.72815.1917
رضائی نیا, یاسمن, بشیری, مهدی, قربان زاده, بهروز, امینی, شیدا. (1403). 'عوامل مؤثر بر توسعه‌ی برند شخصی ورزشکاران از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, (), pp. -. doi: 10.30473/jsm.2025.72815.1917
رضائی نیا, یاسمن, بشیری, مهدی, قربان زاده, بهروز, امینی, شیدا. عوامل مؤثر بر توسعه‌ی برند شخصی ورزشکاران از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1403; (): -. doi: 10.30473/jsm.2025.72815.1917


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب