مرادی, رحیم, بیرنوندی, ویدا. (1403). اثربخشی راهبرد یادگیری فعال مبتنی بر فناوری بر رضایت تحصیلی و انعطاف‌پذیری شناختی دانش آموزان در درس علوم تجربی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 4(4), -. doi: 10.30473/t-edu.2025.72617.1208
رحیم مرادی; ویدا بیرنوندی. "اثربخشی راهبرد یادگیری فعال مبتنی بر فناوری بر رضایت تحصیلی و انعطاف‌پذیری شناختی دانش آموزان در درس علوم تجربی". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 4, 4, 1403, -. doi: 10.30473/t-edu.2025.72617.1208
مرادی, رحیم, بیرنوندی, ویدا. (1403). 'اثربخشی راهبرد یادگیری فعال مبتنی بر فناوری بر رضایت تحصیلی و انعطاف‌پذیری شناختی دانش آموزان در درس علوم تجربی', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 4(4), pp. -. doi: 10.30473/t-edu.2025.72617.1208
مرادی, رحیم, بیرنوندی, ویدا. اثربخشی راهبرد یادگیری فعال مبتنی بر فناوری بر رضایت تحصیلی و انعطاف‌پذیری شناختی دانش آموزان در درس علوم تجربی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1403; 4(4): -. doi: 10.30473/t-edu.2025.72617.1208


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب