فراهانی, ابوالفضل, قاسمی, حمید, هنری, حبیب, خدادادی, محمد رسول. (1393). مدل‌سازی ارزش ویژۀ برند مبتنی بر هوادار(FBBE) باشگاه‌های فوتبال ایران. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 3(3), 51-64.
ابوالفضل فراهانی; حمید قاسمی; حبیب هنری; محمد رسول خدادادی. "مدل‌سازی ارزش ویژۀ برند مبتنی بر هوادار(FBBE) باشگاه‌های فوتبال ایران". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 3, 3, 1393, 51-64.
فراهانی, ابوالفضل, قاسمی, حمید, هنری, حبیب, خدادادی, محمد رسول. (1393). 'مدل‌سازی ارزش ویژۀ برند مبتنی بر هوادار(FBBE) باشگاه‌های فوتبال ایران', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 3(3), pp. 51-64.
فراهانی, ابوالفضل, قاسمی, حمید, هنری, حبیب, خدادادی, محمد رسول. مدل‌سازی ارزش ویژۀ برند مبتنی بر هوادار(FBBE) باشگاه‌های فوتبال ایران. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1393; 3(3): 51-64.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب