آزادی, رسول, یوسفی, بهرام, عیدی, حسین. (1393). نقش تبلیغات رسانه‌ای بر ارتقای ارزش ویژه برند در صنعت پوشاک ورزشی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 2(2), 66-75.
رسول آزادی; بهرام یوسفی; حسین عیدی. "نقش تبلیغات رسانه‌ای بر ارتقای ارزش ویژه برند در صنعت پوشاک ورزشی". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 2, 2, 1393, 66-75.
آزادی, رسول, یوسفی, بهرام, عیدی, حسین. (1393). 'نقش تبلیغات رسانه‌ای بر ارتقای ارزش ویژه برند در صنعت پوشاک ورزشی', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 2(2), pp. 66-75.
آزادی, رسول, یوسفی, بهرام, عیدی, حسین. نقش تبلیغات رسانه‌ای بر ارتقای ارزش ویژه برند در صنعت پوشاک ورزشی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1393; 2(2): 66-75.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب