جعفری نیا, سعید, درویشون نژاد, رسول. (1393). بررسی تأثیر توانمندسازی کارکنان بر وفاداری مشتریان با تأکید بر نقش میانجی کیفیت خدمات و رضایت مشتریان در صنعت بانکداری. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 2(شماره 2 (پیاپی 6)), 51-65.
سعید جعفری نیا; رسول درویشون نژاد. "بررسی تأثیر توانمندسازی کارکنان بر وفاداری مشتریان با تأکید بر نقش میانجی کیفیت خدمات و رضایت مشتریان در صنعت بانکداری". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 2, شماره 2 (پیاپی 6), 1393, 51-65.
جعفری نیا, سعید, درویشون نژاد, رسول. (1393). 'بررسی تأثیر توانمندسازی کارکنان بر وفاداری مشتریان با تأکید بر نقش میانجی کیفیت خدمات و رضایت مشتریان در صنعت بانکداری', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 2(شماره 2 (پیاپی 6)), pp. 51-65.
جعفری نیا, سعید, درویشون نژاد, رسول. بررسی تأثیر توانمندسازی کارکنان بر وفاداری مشتریان با تأکید بر نقش میانجی کیفیت خدمات و رضایت مشتریان در صنعت بانکداری. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1393; 2(شماره 2 (پیاپی 6)): 51-65.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب