سیفی, طاهره, اصفهانی, نوشین, هنری, حبیب. (1394). اثر حمایت مالی بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری مهرام ( مطالعه موردی: تماشاچیان مسابقات تیم بسکتبال مهرام). فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 4(2), 87-101.
طاهره سیفی; نوشین اصفهانی; حبیب هنری. "اثر حمایت مالی بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری مهرام ( مطالعه موردی: تماشاچیان مسابقات تیم بسکتبال مهرام)". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 4, 2, 1394, 87-101.
سیفی, طاهره, اصفهانی, نوشین, هنری, حبیب. (1394). 'اثر حمایت مالی بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری مهرام ( مطالعه موردی: تماشاچیان مسابقات تیم بسکتبال مهرام)', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 4(2), pp. 87-101.
سیفی, طاهره, اصفهانی, نوشین, هنری, حبیب. اثر حمایت مالی بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری مهرام ( مطالعه موردی: تماشاچیان مسابقات تیم بسکتبال مهرام). فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1394; 4(2): 87-101.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب