غریبی, حسن, قلی زاده, زلیخا, حکمتی, عیسی. (1394). اثربخشی آموزش خود تعلیمی کلامی بر بهبود کارکردهای شناختی کودکان مبتلا به نقص توجه ـ بیش‌فعالی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1(3), 21-37.
حسن غریبی; زلیخا قلی زاده; عیسی حکمتی. "اثربخشی آموزش خود تعلیمی کلامی بر بهبود کارکردهای شناختی کودکان مبتلا به نقص توجه ـ بیش‌فعالی". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1, 3, 1394, 21-37.
غریبی, حسن, قلی زاده, زلیخا, حکمتی, عیسی. (1394). 'اثربخشی آموزش خود تعلیمی کلامی بر بهبود کارکردهای شناختی کودکان مبتلا به نقص توجه ـ بیش‌فعالی', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1(3), pp. 21-37.
غریبی, حسن, قلی زاده, زلیخا, حکمتی, عیسی. اثربخشی آموزش خود تعلیمی کلامی بر بهبود کارکردهای شناختی کودکان مبتلا به نقص توجه ـ بیش‌فعالی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1394; 1(3): 21-37.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب