بهرنگی, محمدرضا, رشیدی, شیرین. (1395). بررسی تأثیر تدریس درس فلسفه آموزش و پرورش با الگوی مدیریت آموزش، بر یادگیری اثربخش دانشجویان ترم دوم کارشناسی مدیریت آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی(ره). فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 2(1), 41-50.
محمدرضا بهرنگی; شیرین رشیدی. "بررسی تأثیر تدریس درس فلسفه آموزش و پرورش با الگوی مدیریت آموزش، بر یادگیری اثربخش دانشجویان ترم دوم کارشناسی مدیریت آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی(ره)". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 2, 1, 1395, 41-50.
بهرنگی, محمدرضا, رشیدی, شیرین. (1395). 'بررسی تأثیر تدریس درس فلسفه آموزش و پرورش با الگوی مدیریت آموزش، بر یادگیری اثربخش دانشجویان ترم دوم کارشناسی مدیریت آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی(ره)', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 2(1), pp. 41-50.
بهرنگی, محمدرضا, رشیدی, شیرین. بررسی تأثیر تدریس درس فلسفه آموزش و پرورش با الگوی مدیریت آموزش، بر یادگیری اثربخش دانشجویان ترم دوم کارشناسی مدیریت آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی(ره). فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1395; 2(1): 41-50.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب