غفاری, سعید. (1394). بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری کاربران کتابخانه‌های عمومی شهر قم: براساس مدیریت ارتباط با مشتری (CRM). فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 2(3), 53-72.
سعید غفاری. "بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری کاربران کتابخانه‌های عمومی شهر قم: براساس مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 2, 3, 1394, 53-72.
غفاری, سعید. (1394). 'بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری کاربران کتابخانه‌های عمومی شهر قم: براساس مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 2(3), pp. 53-72.
غفاری, سعید. بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری کاربران کتابخانه‌های عمومی شهر قم: براساس مدیریت ارتباط با مشتری (CRM). فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1394; 2(3): 53-72.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب