نظری, رسول, قوامی, فاطمه. (1396). تاثیر اعتبار برند بر استراتژی اتحاد برند به منظور ارتقاء جایگاه استراتژیک برند: مطالعه موردی باشگاه سپاهان اصفهان. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6(1), 61-71.
رسول نظری; فاطمه قوامی. "تاثیر اعتبار برند بر استراتژی اتحاد برند به منظور ارتقاء جایگاه استراتژیک برند: مطالعه موردی باشگاه سپاهان اصفهان". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6, 1, 1396, 61-71.
نظری, رسول, قوامی, فاطمه. (1396). 'تاثیر اعتبار برند بر استراتژی اتحاد برند به منظور ارتقاء جایگاه استراتژیک برند: مطالعه موردی باشگاه سپاهان اصفهان', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6(1), pp. 61-71.
نظری, رسول, قوامی, فاطمه. تاثیر اعتبار برند بر استراتژی اتحاد برند به منظور ارتقاء جایگاه استراتژیک برند: مطالعه موردی باشگاه سپاهان اصفهان. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1396; 6(1): 61-71.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب