ضیایی, ثریا, رنجگرکرجان, فاطمه. (1395). ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانه مرکزی تبریز از نظر کاربران بر اساس مدل لایب کوال. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 3(3), 75-84.
ثریا ضیایی; فاطمه رنجگرکرجان. "ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانه مرکزی تبریز از نظر کاربران بر اساس مدل لایب کوال". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 3, 3, 1395, 75-84.
ضیایی, ثریا, رنجگرکرجان, فاطمه. (1395). 'ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانه مرکزی تبریز از نظر کاربران بر اساس مدل لایب کوال', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 3(3), pp. 75-84.
ضیایی, ثریا, رنجگرکرجان, فاطمه. ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانه مرکزی تبریز از نظر کاربران بر اساس مدل لایب کوال. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1395; 3(3): 75-84.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب