مرادی هزاری, رسول, فردی, انسیه. (1397). تأثیر پذیرش هویت اجتماعی با استفاده از برندهای معتبر ورزشی خارجی بر رفتارمصرفی مشتریان. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 5(3), 63-76.
رسول مرادی هزاری; انسیه فردی. "تأثیر پذیرش هویت اجتماعی با استفاده از برندهای معتبر ورزشی خارجی بر رفتارمصرفی مشتریان". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 5, 3, 1397, 63-76.
مرادی هزاری, رسول, فردی, انسیه. (1397). 'تأثیر پذیرش هویت اجتماعی با استفاده از برندهای معتبر ورزشی خارجی بر رفتارمصرفی مشتریان', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 5(3), pp. 63-76.
مرادی هزاری, رسول, فردی, انسیه. تأثیر پذیرش هویت اجتماعی با استفاده از برندهای معتبر ورزشی خارجی بر رفتارمصرفی مشتریان. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1397; 5(3): 63-76.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب