موحدی, یزدان. (1396). مقایسه تأثیر تبلیغات برند بر الگوی امواج مغزی مصرف کنندگان علاقمند و غیر علاقمند به برند. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 3(11), 131-142.
یزدان موحدی. "مقایسه تأثیر تبلیغات برند بر الگوی امواج مغزی مصرف کنندگان علاقمند و غیر علاقمند به برند". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 3, 11, 1396, 131-142.
موحدی, یزدان. (1396). 'مقایسه تأثیر تبلیغات برند بر الگوی امواج مغزی مصرف کنندگان علاقمند و غیر علاقمند به برند', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 3(11), pp. 131-142.
موحدی, یزدان. مقایسه تأثیر تبلیغات برند بر الگوی امواج مغزی مصرف کنندگان علاقمند و غیر علاقمند به برند. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1396; 3(11): 131-142.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب