درینی, ولی محمد, صادقی, حمیده, نامدار جویمی, احسان. (1397). مطالعه رابطه رضایتمندی مشتری با مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی با توجه به نقش میانجی کیفیت خدمات الکترونیکی (موردمطالعه، مشتریان الکترونیکی سایت‌های اینترنتی، فروش کالای ورزشی). فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 5(4), 63-78.
ولی محمد درینی; حمیده صادقی; احسان نامدار جویمی. "مطالعه رابطه رضایتمندی مشتری با مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی با توجه به نقش میانجی کیفیت خدمات الکترونیکی (موردمطالعه، مشتریان الکترونیکی سایت‌های اینترنتی، فروش کالای ورزشی)". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 5, 4, 1397, 63-78.
درینی, ولی محمد, صادقی, حمیده, نامدار جویمی, احسان. (1397). 'مطالعه رابطه رضایتمندی مشتری با مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی با توجه به نقش میانجی کیفیت خدمات الکترونیکی (موردمطالعه، مشتریان الکترونیکی سایت‌های اینترنتی، فروش کالای ورزشی)', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 5(4), pp. 63-78.
درینی, ولی محمد, صادقی, حمیده, نامدار جویمی, احسان. مطالعه رابطه رضایتمندی مشتری با مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی با توجه به نقش میانجی کیفیت خدمات الکترونیکی (موردمطالعه، مشتریان الکترونیکی سایت‌های اینترنتی، فروش کالای ورزشی). فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1397; 5(4): 63-78.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب