میرهاشمی روته, زهرا سادات, شکری, امید. (1348). رابطة باورهای خودکارآمدی ادراک شده و تعامل معلم ـ دانش‌آموز: نقش واسطه‌ای هیجانات معلم. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6(3), 37-52. doi: 10.30473/etl.2019.5405
زهرا سادات میرهاشمی روته; امید شکری. "رابطة باورهای خودکارآمدی ادراک شده و تعامل معلم ـ دانش‌آموز: نقش واسطه‌ای هیجانات معلم". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6, 3, 1348, 37-52. doi: 10.30473/etl.2019.5405
میرهاشمی روته, زهرا سادات, شکری, امید. (1348). 'رابطة باورهای خودکارآمدی ادراک شده و تعامل معلم ـ دانش‌آموز: نقش واسطه‌ای هیجانات معلم', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6(3), pp. 37-52. doi: 10.30473/etl.2019.5405
میرهاشمی روته, زهرا سادات, شکری, امید. رابطة باورهای خودکارآمدی ادراک شده و تعامل معلم ـ دانش‌آموز: نقش واسطه‌ای هیجانات معلم. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1348; 6(3): 37-52. doi: 10.30473/etl.2019.5405


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب