یوسفی, سمیه, باقرپور, معصومه. (1348). اثربخشی آموزش مبتنی بر نظریه هوش چندگانه بر مهارت‌های حل مساله و تفکر نقادانه دانش‌آموزان. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6(3), 53-64. doi: 10.30473/etl.2019.5406
سمیه یوسفی; معصومه باقرپور. "اثربخشی آموزش مبتنی بر نظریه هوش چندگانه بر مهارت‌های حل مساله و تفکر نقادانه دانش‌آموزان". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6, 3, 1348, 53-64. doi: 10.30473/etl.2019.5406
یوسفی, سمیه, باقرپور, معصومه. (1348). 'اثربخشی آموزش مبتنی بر نظریه هوش چندگانه بر مهارت‌های حل مساله و تفکر نقادانه دانش‌آموزان', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6(3), pp. 53-64. doi: 10.30473/etl.2019.5406
یوسفی, سمیه, باقرپور, معصومه. اثربخشی آموزش مبتنی بر نظریه هوش چندگانه بر مهارت‌های حل مساله و تفکر نقادانه دانش‌آموزان. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1348; 6(3): 53-64. doi: 10.30473/etl.2019.5406


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب