موحدی, یزدان, کاوه, سعید. (1397). اثر نقش و زمینه بر ادراک تبلیغات محصول: مطالعه مبتنی بر الکتروانسفالوگرافی کمی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 4(15), 9-20. doi: 10.30473/clpsy.2019.42561.1371
یزدان موحدی; سعید کاوه. "اثر نقش و زمینه بر ادراک تبلیغات محصول: مطالعه مبتنی بر الکتروانسفالوگرافی کمی". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 4, 15, 1397, 9-20. doi: 10.30473/clpsy.2019.42561.1371
موحدی, یزدان, کاوه, سعید. (1397). 'اثر نقش و زمینه بر ادراک تبلیغات محصول: مطالعه مبتنی بر الکتروانسفالوگرافی کمی', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 4(15), pp. 9-20. doi: 10.30473/clpsy.2019.42561.1371
موحدی, یزدان, کاوه, سعید. اثر نقش و زمینه بر ادراک تبلیغات محصول: مطالعه مبتنی بر الکتروانسفالوگرافی کمی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1397; 4(15): 9-20. doi: 10.30473/clpsy.2019.42561.1371


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب