خطیب زنجانی, نازیلا. (1397). اثربخشی کست‌ها بر یادگیری دانشجویان کارشناسی ارشد محیط‌زیست به شیوه کلاس درس وارونه و مقایسه آن با روش رایج آموزش مجازی در دانشگاه پیام نور. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7(2), 21-28. doi: 10.30473/ee.2019.5599
نازیلا خطیب زنجانی. "اثربخشی کست‌ها بر یادگیری دانشجویان کارشناسی ارشد محیط‌زیست به شیوه کلاس درس وارونه و مقایسه آن با روش رایج آموزش مجازی در دانشگاه پیام نور". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7, 2, 1397, 21-28. doi: 10.30473/ee.2019.5599
خطیب زنجانی, نازیلا. (1397). 'اثربخشی کست‌ها بر یادگیری دانشجویان کارشناسی ارشد محیط‌زیست به شیوه کلاس درس وارونه و مقایسه آن با روش رایج آموزش مجازی در دانشگاه پیام نور', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7(2), pp. 21-28. doi: 10.30473/ee.2019.5599
خطیب زنجانی, نازیلا. اثربخشی کست‌ها بر یادگیری دانشجویان کارشناسی ارشد محیط‌زیست به شیوه کلاس درس وارونه و مقایسه آن با روش رایج آموزش مجازی در دانشگاه پیام نور. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1397; 7(2): 21-28. doi: 10.30473/ee.2019.5599


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب