ضرابیان, . (2019). مطالعه تطبیقی سبک های یادگیری دردانشجویان دوره های یادگیری الکترونیکی و عادی دانشگاه پیام نور وارتباط آن با رضایت مندی از کیفیت دوره های تحصیلی آنان. Crop Biotechnology, 1(4), 49-60. doi: 10.30473/idej.2019.6127
فروزان ضرابیان. "مطالعه تطبیقی سبک های یادگیری دردانشجویان دوره های یادگیری الکترونیکی و عادی دانشگاه پیام نور وارتباط آن با رضایت مندی از کیفیت دوره های تحصیلی آنان". Crop Biotechnology, 1, 4, 2019, 49-60. doi: 10.30473/idej.2019.6127
ضرابیان, . (2019). 'مطالعه تطبیقی سبک های یادگیری دردانشجویان دوره های یادگیری الکترونیکی و عادی دانشگاه پیام نور وارتباط آن با رضایت مندی از کیفیت دوره های تحصیلی آنان', Crop Biotechnology, 1(4), pp. 49-60. doi: 10.30473/idej.2019.6127
ضرابیان, . مطالعه تطبیقی سبک های یادگیری دردانشجویان دوره های یادگیری الکترونیکی و عادی دانشگاه پیام نور وارتباط آن با رضایت مندی از کیفیت دوره های تحصیلی آنان. Crop Biotechnology, 2019; 1(4): 49-60. doi: 10.30473/idej.2019.6127


Journal Management System. Powered by Sinaweb