رضایی, محسن, علی احمدی, علی رضا, حسینی, میرزا حسن, امینی, محمدتقی. (1399). همراستایی بازاریابی الکترونیکی با استراتژی کلان سازمان‌های بازرگانی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 8(شماره 2 (پیاپی 30)), 39-54. doi: 10.30473/ipom.2019.47243.3688
محسن رضایی; علی رضا علی احمدی; میرزا حسن حسینی; محمدتقی امینی. "همراستایی بازاریابی الکترونیکی با استراتژی کلان سازمان‌های بازرگانی". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 8, شماره 2 (پیاپی 30), 1399, 39-54. doi: 10.30473/ipom.2019.47243.3688
رضایی, محسن, علی احمدی, علی رضا, حسینی, میرزا حسن, امینی, محمدتقی. (1399). 'همراستایی بازاریابی الکترونیکی با استراتژی کلان سازمان‌های بازرگانی', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 8(شماره 2 (پیاپی 30)), pp. 39-54. doi: 10.30473/ipom.2019.47243.3688
رضایی, محسن, علی احمدی, علی رضا, حسینی, میرزا حسن, امینی, محمدتقی. همراستایی بازاریابی الکترونیکی با استراتژی کلان سازمان‌های بازرگانی. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1399; 8(شماره 2 (پیاپی 30)): 39-54. doi: 10.30473/ipom.2019.47243.3688


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب