زارع نژاد, سمیه, سلطانی کوهبنانی, سکینه, کارشکی, حسین. (1398). اثربخشی راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر حافظه کاری و بازداری پاسخ دانش آموزان نارساخوان. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 5(18), 109-130. doi: 10.30473/clpsy.2019.44880.1409
سمیه زارع نژاد; سکینه سلطانی کوهبنانی; حسین کارشکی. "اثربخشی راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر حافظه کاری و بازداری پاسخ دانش آموزان نارساخوان". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 5, 18, 1398, 109-130. doi: 10.30473/clpsy.2019.44880.1409
زارع نژاد, سمیه, سلطانی کوهبنانی, سکینه, کارشکی, حسین. (1398). 'اثربخشی راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر حافظه کاری و بازداری پاسخ دانش آموزان نارساخوان', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 5(18), pp. 109-130. doi: 10.30473/clpsy.2019.44880.1409
زارع نژاد, سمیه, سلطانی کوهبنانی, سکینه, کارشکی, حسین. اثربخشی راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر حافظه کاری و بازداری پاسخ دانش آموزان نارساخوان. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1398; 5(18): 109-130. doi: 10.30473/clpsy.2019.44880.1409


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب