عزت پناه, فلورا, لطیفی, زهره. (1398). اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش، تعهد و شفقت بر فاجعه پنداری درد، تحمل پریشانی و رشد پس از سانحه بیماران مبتلا به سندرم فیبرومیالژیا. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 8(32), 127-142. doi: 10.30473/hpj.2020.43700.4227
فلورا عزت پناه; زهره لطیفی. "اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش، تعهد و شفقت بر فاجعه پنداری درد، تحمل پریشانی و رشد پس از سانحه بیماران مبتلا به سندرم فیبرومیالژیا". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 8, 32, 1398, 127-142. doi: 10.30473/hpj.2020.43700.4227
عزت پناه, فلورا, لطیفی, زهره. (1398). 'اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش، تعهد و شفقت بر فاجعه پنداری درد، تحمل پریشانی و رشد پس از سانحه بیماران مبتلا به سندرم فیبرومیالژیا', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 8(32), pp. 127-142. doi: 10.30473/hpj.2020.43700.4227
عزت پناه, فلورا, لطیفی, زهره. اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش، تعهد و شفقت بر فاجعه پنداری درد، تحمل پریشانی و رشد پس از سانحه بیماران مبتلا به سندرم فیبرومیالژیا. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1398; 8(32): 127-142. doi: 10.30473/hpj.2020.43700.4227


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب