بهنام, محسن, طوسی, طناز. (1392). تحلیل رابطه بین لذت، انگیختگی، نگرش به تبلیغ و قصد آینده مصرف‌کننده در خدمات ورزشی (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه تهران). فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 2(3), 47-60.
محسن بهنام; طناز طوسی. "تحلیل رابطه بین لذت، انگیختگی، نگرش به تبلیغ و قصد آینده مصرف‌کننده در خدمات ورزشی (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه تهران)". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 2, 3, 1392, 47-60.
بهنام, محسن, طوسی, طناز. (1392). 'تحلیل رابطه بین لذت، انگیختگی، نگرش به تبلیغ و قصد آینده مصرف‌کننده در خدمات ورزشی (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه تهران)', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 2(3), pp. 47-60.
بهنام, محسن, طوسی, طناز. تحلیل رابطه بین لذت، انگیختگی، نگرش به تبلیغ و قصد آینده مصرف‌کننده در خدمات ورزشی (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه تهران). فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1392; 2(3): 47-60.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب