تعداد نشریات | 41 |
تعداد شمارهها | 1,123 |
تعداد مقالات | 9,591 |
تعداد مشاهده مقاله | 17,403,140 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 12,152,196 |
تعیین شاخص های ارزیابی عملکرد اداره کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور با کارت امتیازی متوازن | ||
فصلنامه علمی پژوهشهای کاربردی در مدیریت ورزشی | ||
مقاله 7، دوره 8، شماره 4 - شماره پیاپی 32، فروردین 1399، صفحه 61-74 اصل مقاله (306.53 K) | ||
نوع مقاله: مقاله پژوهشی | ||
شناسه دیجیتال (DOI): 10.30473/arsm.2020.6807 | ||
نویسندگان | ||
لقمان کشاورز* 1؛ مریم میراحمدی2 | ||
1استاد مدیریت ورزشی دانشگاه پیام نور | ||
2کارشناس ارشد مدیریت ورزشی دانشگاه پیام نور | ||
چکیده | ||
هدف از پژوهش حاضر تعیین شاخصهای ارزیابی عملکرد اداره کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور با کارت امتیازی متوازن بود. جامعه آماری پژوهش متشکل از 200 نفر از اعضای هیات علمی ، مدیران قبلی و فعلی اداره کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور، مسئولین و متخصصین، مطلعین و خبرگان آشنا به کارت امتیازی متوازن بود که تعداد 132 نفر بر اساس جدول مورگان به طور تصادفی ساده برای نمونه آماری انتخاب شدند. برای دستیابی به اهداف پژوهش در بخش کمی از پرسشنامه محقق ساخته استفاده شد که روایی صوری و محتوایی آن به تایید 15 نفر از متخصصین مدیریت ورزشی رسید و پایایی آن با آلفای کرونباخ 82/0 محاسبه شد. برای تجزبه و تحلیل اطلاعات به دست آمده در بخش کمی از روش های آمار توصیفی و آمار استنباطی از جمله مجذور کای و آلفای کرونباخ و در بخش کیفی نیز از روش استقرای منطقی استفاده شد. یافته های پژوهش نشان داد که اداره کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور چهار منظر مالی، دانشگاهی، فرآیندهای داخلی و یادگیری و رشد، 44 هدف استراتژیک و 139 سنجه دارد. | ||
کلیدواژهها | ||
ارزیابی عملکرد؛ کارت امتیازی متوازن؛ تربیت بدنی؛ دانشگاه پیام نور | ||
عنوان مقاله [English] | ||
Developing Performance Assessment Indicators of the General Administration of Physical Education of Payame Noor University through Balanced Scorecard | ||
نویسندگان [English] | ||
Loghman Keshavarz1؛ Maryam Mirahmadi2 | ||
1professor of Sport management, Payame Noor University | ||
2M.A of Sport management, Payame Noor University | ||
چکیده [English] | ||
The purpose of this study was to developing Performance assessment indicators of the general administration of Physical Education of Payame Noor University through balanced scorecard. The statistical population consists 200 of the previous and present managers and human resources of the general administration of physical education, and experts who were familiar with BSC. On the basis of Morgan table, 132 persons were randomly selected of research samples. The qualitative interview and self-made questionnaire were used as investigation tools. Validity of the questionnaire was confirmed by 15 experts and their reliability were studied in a pilot study with 30 subjects and calculated as 0.82 respectively. For quantitative analysis, description statistical methods and inferential statistics such as chi-square, and K-S, Chronbach’s alpha were used and for qualitative analysis logical inductive reasoning method was used. The results showed that the general administration of physical education of Payame Noor University has four perspectives, such as the financial perspective, the collegiate perspective, the internal process perspective, and the learning & growth perspective, 44 strategic objectives, and as well as 139 measurements. | ||
کلیدواژهها [English] | ||
Performance assessment, balanced scorecard, Physical Education, Payame Noor University | ||
مراجع | ||
| ||
آمار تعداد مشاهده مقاله: 606 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 654 |