هراتی, جواد, پرنده, حامد. (1396). ارزیابی اثر مخارج تبلیغات بر تقاضا و سود محصولات صنعت نساجی و پوشاک ایران. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1(1), 77-94. doi: 10.30473/indeco.2019.16913.1009
جواد هراتی; حامد پرنده. "ارزیابی اثر مخارج تبلیغات بر تقاضا و سود محصولات صنعت نساجی و پوشاک ایران". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1, 1, 1396, 77-94. doi: 10.30473/indeco.2019.16913.1009
هراتی, جواد, پرنده, حامد. (1396). 'ارزیابی اثر مخارج تبلیغات بر تقاضا و سود محصولات صنعت نساجی و پوشاک ایران', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1(1), pp. 77-94. doi: 10.30473/indeco.2019.16913.1009
هراتی, جواد, پرنده, حامد. ارزیابی اثر مخارج تبلیغات بر تقاضا و سود محصولات صنعت نساجی و پوشاک ایران. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1396; 1(1): 77-94. doi: 10.30473/indeco.2019.16913.1009


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب