اعظمی, محسن. (1399). شناسایی و تعیین اثرات ابعاد بازاریابی اینترنتی یکپارچه بر عملکرد آنـلاین شرکت‌ها. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7(شماره 1 (پیاپی 25)), 59-68. doi: 10.30473/mrs.2021.57356.1454
محسن اعظمی. "شناسایی و تعیین اثرات ابعاد بازاریابی اینترنتی یکپارچه بر عملکرد آنـلاین شرکت‌ها". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7, شماره 1 (پیاپی 25), 1399, 59-68. doi: 10.30473/mrs.2021.57356.1454
اعظمی, محسن. (1399). 'شناسایی و تعیین اثرات ابعاد بازاریابی اینترنتی یکپارچه بر عملکرد آنـلاین شرکت‌ها', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 7(شماره 1 (پیاپی 25)), pp. 59-68. doi: 10.30473/mrs.2021.57356.1454
اعظمی, محسن. شناسایی و تعیین اثرات ابعاد بازاریابی اینترنتی یکپارچه بر عملکرد آنـلاین شرکت‌ها. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1399; 7(شماره 1 (پیاپی 25)): 59-68. doi: 10.30473/mrs.2021.57356.1454


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب