باقری, محسن, طلیمی, رضا. (1400). تاثیر گیمیفیکیشن (بازی وار سازی) بر یادگیری و یادداری مفاهیم محیط زیست دانش آموزان. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 9(3), 23-32. doi: 10.30473/ee.2021.55399.2273
محسن باقری; رضا طلیمی. "تاثیر گیمیفیکیشن (بازی وار سازی) بر یادگیری و یادداری مفاهیم محیط زیست دانش آموزان". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 9, 3, 1400, 23-32. doi: 10.30473/ee.2021.55399.2273
باقری, محسن, طلیمی, رضا. (1400). 'تاثیر گیمیفیکیشن (بازی وار سازی) بر یادگیری و یادداری مفاهیم محیط زیست دانش آموزان', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 9(3), pp. 23-32. doi: 10.30473/ee.2021.55399.2273
باقری, محسن, طلیمی, رضا. تاثیر گیمیفیکیشن (بازی وار سازی) بر یادگیری و یادداری مفاهیم محیط زیست دانش آموزان. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1400; 9(3): 23-32. doi: 10.30473/ee.2021.55399.2273


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب