قربانی, علی. (1400). بررسی چالش‌های نهادینه سازی مفهوم پایداری و پیشرفت پایدار در آموزش دانشگاهی رشته مهندسی عمران و مدیریت پروژه در کشورهای انگلستان و ایتالیا و ارایه چارچوبی برای لحاظ در سرفصل آموزشی مرتبط در کشور. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 9(3), 55-62. doi: 10.30473/ee.2021.51718.2177
علی قربانی. "بررسی چالش‌های نهادینه سازی مفهوم پایداری و پیشرفت پایدار در آموزش دانشگاهی رشته مهندسی عمران و مدیریت پروژه در کشورهای انگلستان و ایتالیا و ارایه چارچوبی برای لحاظ در سرفصل آموزشی مرتبط در کشور". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 9, 3, 1400, 55-62. doi: 10.30473/ee.2021.51718.2177
قربانی, علی. (1400). 'بررسی چالش‌های نهادینه سازی مفهوم پایداری و پیشرفت پایدار در آموزش دانشگاهی رشته مهندسی عمران و مدیریت پروژه در کشورهای انگلستان و ایتالیا و ارایه چارچوبی برای لحاظ در سرفصل آموزشی مرتبط در کشور', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 9(3), pp. 55-62. doi: 10.30473/ee.2021.51718.2177
قربانی, علی. بررسی چالش‌های نهادینه سازی مفهوم پایداری و پیشرفت پایدار در آموزش دانشگاهی رشته مهندسی عمران و مدیریت پروژه در کشورهای انگلستان و ایتالیا و ارایه چارچوبی برای لحاظ در سرفصل آموزشی مرتبط در کشور. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1400; 9(3): 55-62. doi: 10.30473/ee.2021.51718.2177


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب