فتحی آذر, اسکندر, مانی, آرش, ادیب, یوسف, شریفی, زهرا. (1399). بررسی اثربخشی برنامه درسی مبتنی بر علوم اعصاب شناختی بر بهبود کارکردهای اجرایی و حافظه فعال دانش آموزان ابتدایی دارای اختلال یادگیری ریاضی شهر شیراز. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6(23), 123-142. doi: 10.30473/clpsy.2020.54064.1554
اسکندر فتحی آذر; آرش مانی; یوسف ادیب; زهرا شریفی. "بررسی اثربخشی برنامه درسی مبتنی بر علوم اعصاب شناختی بر بهبود کارکردهای اجرایی و حافظه فعال دانش آموزان ابتدایی دارای اختلال یادگیری ریاضی شهر شیراز". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6, 23, 1399, 123-142. doi: 10.30473/clpsy.2020.54064.1554
فتحی آذر, اسکندر, مانی, آرش, ادیب, یوسف, شریفی, زهرا. (1399). 'بررسی اثربخشی برنامه درسی مبتنی بر علوم اعصاب شناختی بر بهبود کارکردهای اجرایی و حافظه فعال دانش آموزان ابتدایی دارای اختلال یادگیری ریاضی شهر شیراز', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 6(23), pp. 123-142. doi: 10.30473/clpsy.2020.54064.1554
فتحی آذر, اسکندر, مانی, آرش, ادیب, یوسف, شریفی, زهرا. بررسی اثربخشی برنامه درسی مبتنی بر علوم اعصاب شناختی بر بهبود کارکردهای اجرایی و حافظه فعال دانش آموزان ابتدایی دارای اختلال یادگیری ریاضی شهر شیراز. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1399; 6(23): 123-142. doi: 10.30473/clpsy.2020.54064.1554


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب