Bashiri, Abbas, ‎Mirhosseini-Alizamini, Seyed Mehdi, Nasrabadi, Mohammad Mehdi. (1399). Application of Fuzzy Logic for Advertising Marketing Campaigns. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 5(2), 25-37. doi: 10.30473/coam.2021.58392.1160
Abbas Bashiri; Seyed Mehdi ‎Mirhosseini-Alizamini; Mohammad Mehdi Nasrabadi. "Application of Fuzzy Logic for Advertising Marketing Campaigns". فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 5, 2, 1399, 25-37. doi: 10.30473/coam.2021.58392.1160
Bashiri, Abbas, ‎Mirhosseini-Alizamini, Seyed Mehdi, Nasrabadi, Mohammad Mehdi. (1399). 'Application of Fuzzy Logic for Advertising Marketing Campaigns', فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 5(2), pp. 25-37. doi: 10.30473/coam.2021.58392.1160
Bashiri, Abbas, ‎Mirhosseini-Alizamini, Seyed Mehdi, Nasrabadi, Mohammad Mehdi. Application of Fuzzy Logic for Advertising Marketing Campaigns. فصلنامه علمی زیست فناوری گیاهان زراعی, 1399; 5(2): 25-37. doi: 10.30473/coam.2021.58392.1160


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب